אודות אליק חודי

נמסטה!

אליק חודי – נעים להכיר

נמסטה!

אליק חודי – נעים להכיר

מאז 2009 אני הבעלים והמנהל בפועל של חברת טיולי הבוטיק “אליק חודי – אומנות הטיול להודו”. את הודו אני מכיר עוד מסוף שנות ה-90. במשך תקופה ארוכה התגוררתי בהודו, טיילתי והתאהבתי בתת היבשת הקסומה. אני נשוי לחן וביחד אנחנו מגדלים את יונתן, עומר ורותם במושב מולדת.

מתוך אהבה לטיולים, טבע ונופים, ניסיון עשיר בהדרכה ומתוך חיבור והיכרות מעמיקה עם הודו, נפאל, סרי-לנקה ובהוטן, החלטתי אחרי שנים ארוכות להפוך את האהבה לעסק, ולחלוק גם עם אחרים את הפלא הזה.

אחרי שלמדתי את הודו – מקרוב ומרחוק, גיבשתי תובנות והמלצות מיוחדות שמעניקות לכל טיול את הזווית המיוחדת שלו. תכנון הטיול משלב את הניסיון שלי ואת הרצונות והחלומות של המטיילים.

אני מביא לעולם הטיולים זווית קצת אחרת – יצירתית, מקורית ואפשר שתהיה אפילו הרפתקנית. מסלולים שונים ורחוקים מהמסלולים המוכרים והשחוקים, במטרה להפגיש אתכם, המטיילים, עם  נופים ותרבויות  מעולם אחר, במפגש פנים אל פנים, והכל – כמו שרק הודו ושכנותיה יכולות להציע. להביא אתכם אל פינות חמד נסתרות שגיליתי בטיולים הרבים שלי – למסעדה קטנה בשוק, לינה במלון בוטיק או אצל משפחה מיוחדת, לחוף הסודי או לדוכן הצ’אי שאף אחד לא מכיר. מקומות שלא נמצאים ברשימת האתרים הידועים והמוכרים.

אשמח להיפגש, להקשיב לרצונות ואפילו לחלומות שלכם, ולתפור במיוחד עבורכם את הטיול שהכי יתאים לכם.

אליק

מעבר להיכרות אישית עם הנופים והמקומות, אני שם דגש על שני דברים חשובים:

'תפירת מסלול' במיוחד עבורכם

מניסיוני הרחב והמגוון, כל מטייל הוא עולם ומלואו, ולכן תכנון הטיול יאפשר בחירה מגוונת מבין אינסוף אפשרויות. כך תוכלו לטייל וליהנות בהתאם לחלומותיכם ובהתאם לתקציב שלכם.

איכות השירות

השקעה לעומק בלקוח, שירות אישי ואיכותי שתקבלו ממני כאן, בארץ, לפני הטיול בפגישת ייעוץ והכנה. שירות אישי וזמינות מלאה שלי תוך כדי הטיול, לצד שירות ברמה הכי גבוהה מהצוות המקומי שנבחר בקפידה ומצוי איתי בקשר כבר שנים ארוכות.

הצוות שלנו – שם בשבילכם!

החל מקבלת הפנים בשדה התעופה ועד לסיום הטיול, המטיילים שלנו נהנים משירות אדיב, מקצועי ותמיד עם חיוך מאנשיי הצוות המקומיים שלנו בהודו ושכנותיה.  

האדלי

מדריך טיולים במונאר

האדלי, שותה כל בוקר תה טרי ישר מהמטעים, אשף בטיולי ההליכה באיזור ההרים הגבוהים סביב מונאר.

מוקש

מדריך טיולים ברישיקש

מוקש, המדריך שלנו ברישיקש, הגורו שלנו לכל מה שקשור בנהר הגנגס…מכיר את המקומות הכי טובים בשבילנו ליוגה.

מאנג׳ו

מדריכת טיולים ברישיקש

מאנג’ו, המדריכה שלנו ברישיקש, יודעת להביא אותנו לפינות הכי סודיות שיש…ואשפית המטבח ההודי.

שאליני

מדריכת טיולים בשימלה

שאליני המדריכה שלנו בשימלה, לוקחת אותנו לדוכנים הכי הכי בשוק, תשאלו אותה על אוכל רחוב בשימלה.

אנוראדהה

מדריכת טיולים באגרה

אנוראדהה המדריכה שלנו באגרה, היא הופכת את הביקור בטאג’ מהאל לחוויה אחרת.

בינוי

מדריך טיולים בקראלה

בינוי, המדריך שלנו לאזור קומאראקום ואלפיי, מכיר את כל הציפורים והצמחים בתעלות המים, אין יותר כיף מלהתחיל את היום איתו בשייט תעלות בזריחה.

דיליפ

מדריך טיולים בורנסי

דיליפ, המדריך שלנו בורנסי, מכיר את כל הטקסים הכי מיוחדים לשפת נהר הגנגס, תשאלו אותו על נקודת זריחה יפה לשפת הנהר.

הריש

מנהל המשרד שלנו בהודו

הריש חי ונושם את עולם הטיולים בתת היבשת ההודית כבר שנים, הוא האיש ב – ה הידיעה שלנו בהודו, ובמדינה כמו הודו טוב שיש מישהו לסמוך עליו!

צוות הנהגים שלנו

הדמות החשובה ביותר בכל טיול שלנו היא הנהג, בכדי שנחזור הביתה בריאים ושלמים, אנו נעזרים בשירותיהם של הנהגים הטובים ביותר בכל אזור, נהגים מנוסים ומאוד זהירים, כאלו שאנו מכירים באופן אישי וסומכים עליהם!

לתכנון הטיול הבא שלך
צור/צרי קשר